Soms loont het nu eenmaal de moeite om te leren hoe je het zelf moet doen.


Met onze Academy poot willen we naast ons consultancy en klankbord traject ook de mogelijkheid bieden om te leren hoe je zelf zaken kan doen. We bieden naast onze opleidingen ook een meer hybride model aan waarbij we een workshop opzetten in jouw bedrijf om met de mensen te gaan werken rond jullie specifieke challenges met oog voor implementatie. We bieden 3 opleidingen aan die elk focussen op een belangrijk onderdeel eigen aan schaalbare organisaties.

• Impact op mensen door te communiceren met kracht

• Een interne cultuur die focust op bedrijfsdoelen nastreven met OKR's

• Sales als gevolg van een customer-centric organisatie met de customer journey


Impact op mensen door te communiceren met kracht

Wat we ook doen, we doen het altijd met mensen. Of het nu gaat over onze interne mensen aansturen, samenwerken met partners, klanten tevreden maken of de implementatie van technologie. Mensen zijn uit geen enkel proces weg te denken.

Desondanks communicatie in alles zit wat we doen, ligt er vaak te weinig focus op wat goede communicatie nu juist is. Op deze opleiding, bestaande uit 2 dagdelen (4u per dagdeel) met telkens een week tussen, focussen we op de best-practices uit de psychologie, neuropsychologie & HR-principes over te brengen vanuit pragmatisch oogpunt.

Als we mensen willen aanzetten tot een actie is er maar één manier om die boodschap over te brengen en dat is communicatie. Goed communiceren zorgt voor impact!


Een interne cultuur die focust op bedrijfsdoelen nastreven met OKR's

Zelfsturende teams en een performance-driven cultuur zijn dé twee meest gevraagde zaken van bedrijfsleiders, management en CEO's. Toch blijkt dit geen eenvoudige klus en kan je jezelf al snel verliezen in de details.

Een cultuur creëeren die bestaat uit mensen die allemaal werken rond het verder materialiseren van de bedrijfsmissie begint bij het glashelder overbrengen van waar de focus ligt, zowel op organisatie als individueel niveau. OKR's zijn een tool gebruikt door giganten zoals Google, Netflix & Spotify, maar ook door kleinere bedrijven waarbij ze allemaal hetzelfde besluiten: Na het implementeren van OKR's wordt het bedrijf een doelgerichte machine.

Het implementeren van OKR's gaat niet zonder vallen of opstaan en het aanpassen aan de eigen identiteit is een belangrijk onderdeel. We leren in één dagdeel (4u) de basisprincipe's aan met voldoende voorbeelden en mogelijke valkuilen. OKR's zorgen mee voor een performante organisatie!

Sales als gevolg van een customer-centric organisatie met de customer journey

Als je met iemand spreekt die duidelijk toont de oorzaak en het bijhorende gevoel te snappen van jouw probleem, heb je een luisterend oor. Als je aansluit met hoe een specifieke oplossing dat probleem oplost, heb je een enthousiasteling. Toon je dat je betrouwbaar bent, weet waarover je spreekt en dat je oplossing persoonlijk is, dan heb je een klant.

De commerciële aanpak van jouw bedrijf moet vanuit de leefwereld van de klant komen waarop je dan je organisatie afstemt. We leren je aan hoe je tot een goed profiel komt van je klant en hoe je dit gebruikt om belangrijke touchpoints in kaart te brengen met de customer journey. Hier vloeien dan concrete acties en prioriteiten uit om een betere klantenbeleving en meer sales te voorzien.

In drie dagdelen (4u/dagdeel) brengen we de basics van de buyer persona en customer journey tot bij jou om naar een customer-centric organisatie te gaan met meer klanten.



Heb je vragen over een opleiding of workshop?

Mail ons en we volgen op met alle benodigde informatie rond jouw opleiding of workshop.